Skip to main content

Glee - S2

Korang tgk citer Glee ni tak? wahhh..season 2 ni best!! aku sangat teruja tgk siri ni tiap2 hari Selasa pukul 9.00 malam kat channel 711..

Malam tadi punya episod lagi best woo...Gwyneth Paltrow nyanyi2 siap joget2. Jadi cikgu sementara untuk Glee Club...best..best...

Layan....



Hit it!
I see you driving 'round town with the guy I love
and I'm like forget you
I guess the change in my pocket wasn't enough
and I'm like forget you

Yeah I'm sorry, I can't afford a ferrari,
But that don't mean I can't get you there.
I guess he's an Xbox and I'm more Atari
But the way you play your game ain't fair.

I pity the fool that falls in love with you
(Oh oh she's a gold digger)
Well
Ooooooh
I've got some news for you
Yeah go run and tell your little girlfriend

I see you driving 'round town with the guy I love
and I'm like forget you
I guess the change in my pocket wasn't enough
and I'm like forget you and forget him too!

Said, if I was Richer, I'd still be with ya
Ha, now ain't that some shhhh? (ain't that some shhhh?)
And although there's pain in my chest
I still wish you the best with a, forget you!
Oo, oo, ooo

Now baby, baby, baby, why d'you wanna wanna hurt me so bad?
(So bad, so bad, so bad) yeah
I tried to tell my momma but she told me
"this is one for your dad"
(Your dad, your dad, your dad) yes it is
Uh! Why? Uh! Why? Uh!
Why baby? Oh! I love you
I still love you ooooh

I see you driving 'round town
With the guy I love and I'm like forget you!
I guess the change in my pocket
Wasn't enough I'm like forget you and forget him too!
I said, if I was Rachel, I'd still be with ya

Ha, now ain't that some shhhh? And although there's pain in my chest
I still wish you the best with a, Forget you!
Oo, oo, ooo

Comments

Popular posts from this blog

Resepi Dalca Sayur Simple

Sedang berdiet? mari..aku nak bagi resepi cecampak...senang dan sihat..huhuu...

Dalca Sayur

Kacang Dal (1 genggam - basuh dan rebus sampai empuk)
Bawang putih, bawang merah, halia (kisar bersama)
Serbuk Kari Daging 1 sudu besar (bancuh dengan sedikit air)
Rempah Tumis (kulit kayu manis, bunga cengkih, bunga lawang) buah pelaga takyah
Santan
Sayur yang digemari

Cara-cara :

1) Rebus kacang dal sampai empuk. Kalau ikut Masterchef, campak kat dinding, dal tu melekat maknanya dah empuk..hehe..penuh dinding korang ngn dal kang...
2) Panaskan sikit minyak dalam periuk, masukkan rempah tumis
3) Masukkan bahan kisar dan tumis sampai naik bau
4) Masukkan rempah kari yang dah dibancuh dan tumis hingga garing
5) Masukkan sedikit air dan masukkan semua sayuran yang keras
    (aku guna carrot, kacang panjang dan kentang)
6) Biar sampai sayur empuk. Masukkan pulak sayuran lembut. Aku letak terung je
7) Bila dah mendidih, masukkan kacang dal dan santan
8) Perasa kuah dalca tu tunggu sampai mendidih. B…

Resepi Asam Pedas Simple Tapi Sedap

Ha, makan hati baca tajuk? sendiri masak sendiri up...Sapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri kan? haha..
Okay, aku upload gambar asam pedas dengan caption sepanjang2nya kat fb..Mak aku kan tukang masak. Specialty dia memang asam pedas. Sampai mula2 aku masuk keje dulu (ofis depan rumah je), bila cakap mak aku yang berniaga gerai kat balai polis je, semua terus cakap "ha, yang asam pedas sedap tu..anak Kak Yah kan.." kembang bontot jap sebab orang puji mak aku...puji mak pon nak perasan lebih..belum puji aku lagi tu...haha..
Ikut highway...macam biasa..so, bila dah upload, ramai yang mintak resepi plus teringat2 mak aku masak..Dulu aku duk asrama..so, selalu la mengangkut makanan bila balik weekend..dan aku selalu angkut asam pedas dengan sambal sardin cili padi je sebab aku rasa asam pedas & sambal sardin yang mak aku masak takde orang boleh lawan...hahaha...matik la...ah, tak kira...aku tetap nak cakap yang mak aku masak terpaling sedap..kedai2 yang de jual specia…

Resepi Soto Ayam Mudah

Korang memang suka bab2 resepi mudah kan? Aku pon sama..Kalau dah de yang mudah, kejadah apa pegi amek yang susah..Takyah nak mencabar diri sangat. Bukan dapat hadiah pon kan..haha..
Okay..raya baru ni, turn balik kampung Mr.MHR..aku pasghah...hehee...ala, kampung masing2 bukan jauh pon. Sorang Negeri Sembilan, sorang Melaka..sekangkang kera takyah rebut2..aku dah makin lama kahwin ni dah makin tak kesah. Tapi aku paling kesah, pilih kampung yang tak banyak kena buat keje..haha..sayang lemak2 aku kumpul setahun...haha..emang dasar!!  Sempena raya, aku ditugaskan buat soto. Gila kau!! tetiba kena masak soto..dah le keluarga belah Mr.MHR tu besar...aku insan yang lemah ni kena masak banyak2..propa sangatsss...meh la, aku nak bagi resepi. Tapi jangan tanya sukatan. Agak-agak je ye..
Aku masak ni 2 ekor ayam ( 1 ekor potong 4 + 1 ekor potong kecik2)
1) Panaskan minyak dan tumis rempah 4 sekawan hingga naik bau 2) Masukkan bawang merah, bawang putih, halia (dihiris halus) dan goreng sampai…