July 26, 2015

Mee Raja Murni


Bukan raja tu yang namanya murni..nama mee ni yang raja..hahaa..paham??


Sapa tau kat mana nak dapat mee macam kat Murni Discovery nih?

Dia bukan mee gemok yang biasa..mcm bihun kurus pon bukan..dua berada tengah2..Aku geram cari mee pesen macam nih..

Ada sapa2 boleh bantu?? Arghhh..

2 comments:

Bilik Fuller Hotel Alor Setar

Ha, mesti bila google tak jumpa banyak info pasal Fuller Hotel ni kan? tu yang datang kat blog aku ni..tahu dah..sebab hari tu aku pon goog...