January 19, 2011

Amaran => Tidak Yakin


Pasti anda terkejut dan tak sangka..
Yelah produk Yeos ni kan kita makan sejak dahulu lagi..
Sebagai langkah berjaga2 kena lah kita ada sikap prihatin terhadap bahan2 yang digunakan...
dan yang pastinya minuman di atas ni adalah

"Product Of China"!!!!....

No comments:

Post a Comment

Bilik Fuller Hotel Alor Setar

Ha, mesti bila google tak jumpa banyak info pasal Fuller Hotel ni kan? tu yang datang kat blog aku ni..tahu dah..sebab hari tu aku pon goog...