January 28, 2011

Aksi Manja Si Handsome Jr...huhuu..

Anak Ibu ini sangat baik semenjak 2 menjak nie..elok je golek2 depan TV sambil tggu Ibu dia masak2...bila panggil je, laju je toleh + sengih..macam tau2 je org nak amek gambar dia...

Antara aksi2 yang mencuit hati kecilku...huhuuu...




tercabut2 tali barut..
aktif sangat pusing2..

Sian Akeef kena main2 sorang2..xde sapa2 nak teman dia...berdikarilah wahai anakku ye...

dan ini hadiah untuk Akeef..
sbb Akeef jd budak baik time Ibu dia sebok membakar muffin...

(^_^)

No comments:

Post a Comment

Bilik Fuller Hotel Alor Setar

Ha, mesti bila google tak jumpa banyak info pasal Fuller Hotel ni kan? tu yang datang kat blog aku ni..tahu dah..sebab hari tu aku pon goog...