March 13, 2013

Sri Niara Seafood


Pasni nak tukar details blog cerita pasal makanan je... :)

Jumaat lepas besday adik aku..so, macam biasa pg makan..mak aku selamba request nak ikan sweet sour..macam kat kedai gamaknya sedangkan belum kua rumah pon...pas maghrib bergerak la ke kedai yang jual ikan sweet sour..kl ni susah aku nak mikior mana nak cari kedai2 makan nie..kalau setakat kedai jual nasi goreng kampung, teror la aku cari...last2 rasa nak pg yang dekat je..maka kami pon ke Sri Niaga Seafood kat Klang Gate aku panggil..hehee...sampai2 trus order...tp lambat sampai makanannya...rupa2nya ramai yang order tru fon..sedap je datang terus mencekik..kitorang ni yang tercekik..air pon tak sampai...

Ni menu yang diorder....






ni Ikan Bawal Sweet Sour mak aku..
dia suh kitorang order lain...ni dia berdua ngan ayah aku je..over tau...







yang ni failed sket..kitorang order Siakap 3 Rasa tp yang ni rasa sos pedas je..
budak yang amek order tu tingat pakwe dia kat kampung agaknya...

makanan kat sini tak mahal..standard warung tomyam walaupon dia restaurant..total kitorang makan berlapan malam tu dalam RM115 je macam tue..kenyang sampai pagi.. :)



No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...