July 13, 2011

Saya Mahu Bercuti..

Saya nak bercuti
Ke tempat yang takde hiruk pikuk
Ke tempat yang tidak formal
Tapi taktau kat mana

Saya nak bercuti
Tempat yang sama suasana macam Cameron Highlands
Tapi baru je balik dari Cameron Highlands
Keadaannya nak sama macam Cameron Highlands
Tapi taktau kat mana

Saya nak bercuti
Hari2 saya surf ticket AA,MAS & Firefly
Ada banyak yang ditawarkan
Puas dah mencari tawaran yang menarik
Tapi taktau kat mana

Korang boleh tolong saya?
Saya nak bercuti....... :)

No comments:

Post a Comment

Bilik Fuller Hotel Alor Setar

Ha, mesti bila google tak jumpa banyak info pasal Fuller Hotel ni kan? tu yang datang kat blog aku ni..tahu dah..sebab hari tu aku pon goog...