July 26, 2011

Cupcakes @ Bisou

Tak tahu kenapa tapi aku sangat berkenan dengan cupcakes yang dijual kat Bisou ni..kat KL ni de 2 je kedai Bisou nie..1 kat KLCC & 1 lagi kat Bangsar Village. Tapi setakat ni aku mmg beli kat BV tu je sbb tak selalu pegi KLCC..hehee...

Kalau pg kedai kapkek ni mesti aku leka tgk deco kecik2 yg dorang letak kat sebelah kapkek2 tue. Miniature2 cupcakes yang dorang susun kat rak tu mmg menawan hati..huhuu...Macam tadi aku ada meeting kat area2 sana. Abes miting kul 1.30 petang..giler lapa..then decide nak pg beli kapkek la dah alang2 kat area BV..Aku cr parking yg betul2 dekat ngan pintu nak ke kedai ni..Malas nak memusing BV tu sbb kang takut terbabas beli benda len.. :)

Sampai je kat kedai tu, seperti biasa, leka menengok miniature2 tu sampai tak sedar budak gegirl tu dah banyak kali panggil "ye kak, nak kek yang mana?"..hahaha..mingong sungguh!! miniature pon nak suka...apada...

Skang ni de promosi beli 5 kapkek percuma 1. Harga kapkek kat sini RM5 sebijik. Nett..so,bila kita bayar tu takde la extra caj dah..Aku beli kapkek Nutella 2, RV(wajib) 1, Dark Secret 1, Zest You Up 1, Coffee 1..so, cukup la 6 kan..bayar rege utk 5 je..untung la 5 hinggit..hehee...

Balik umah, mak aku nak yg zest you up tu sbb frosting orange. Yang len semua cokelat.. :)

Ni Dark Secret
topping cream dia tuh, wallahh... (^_^)

Ni adalah Zest You Up
Vanilla Cupcakes with Orange Frosting

Dan ini adalah Nutella...

Untuk pengetahuan, semua kapkek telah selamat dihadam tanpa sempat mengsnap gambar..so, pics ni aku kopipes dr SINI... enjoy!!

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...