January 29, 2014

Cantik tak Kak Ton....

Dah lama aku kepingin nak beli benda alah ni..selalu tengok harga dia memang mahal..cecah ratus...bab cecah ratus tu boleh la kutu2 simpan sampai cukup..bab yang kalau dah beli pastu takut terhempas..aku memang seriau bab kaca2 ni..sebab tu sampai sekarang ni semua cawan gelas pinggan mangkuk den melamine..macam budak umo 5 tahun..

Last week duduk tercongok tengok bigsale.com tu, hatiku terus terpaut dengan benda ni..promo dia harga RM58 free delivery..takde la segan sangat aku nak pakai sebab dia plastik berat  berkilat ala2 kaca..hah! Meh la jengok....cantik tak kak ton??





kalau letak kek sebiji dalam ni, kek tak sedap pon terasa sedap kan...hehee..

3 comments:

  1. betol la nmpk cm kaca..aku blm terbukak ati lg nk beli benda ni..sbb klu org dtg umh aku trus hidang nasik .. hihihhih

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni propaganda aku je nih..hahaha...saje buat naik semangat....

      Delete

Bilik Fuller Hotel Alor Setar

Ha, mesti bila google tak jumpa banyak info pasal Fuller Hotel ni kan? tu yang datang kat blog aku ni..tahu dah..sebab hari tu aku pon goog...