February 9, 2013

Makan @ Black Canyon

Lamanya tidak menghapdet... aku xde mood..boleh? sebenarnya pemalas... bz main wedding dash HD kat ipad.. hahaha.. macam budak2.. hari2 berebut ngan anak nak men ipad.. tgh tunggu Mr.MHR belikan aku yang baru.. hahaha...*berdoa...berdoa...

Tadi aku cuti sbb nak servis kete..maklumlah nak berjalan time2 cuti ni..kang kedai kete sume tutup seminggu, meraung takleh berjalan lak...eh, silap..kami bercuti bersama2..huhuu...pagi td Mr.MHR yang pg servis, aku pg Sogo sbb nak beli baju Akeef..skang ni sian kat anak tu..umor 2 tahun setengah..tapi pakai baju 2-3 yrs, ketat...pakai baju 4yrs, gedobos plak..igt nak pg la cari yang pattern2 sket..sbb slalu aku memang beli baju dia kat Jusco je..pg Sogo konon2 mega sales kan..xde maknanya sales..mahal la barang kat sogo skang nie...abes berputar tgk jap kul 3, adoii...lama jugak terperap dalam tu...perut pon dah lapar..tggu Mr.MHR amek then gerak pg Jusco AU..haha..jusco gak kesudahannya...beli baju budak kecik ni 2,3 pasang, terus pg makan...malas pk, masuk je Black Canyon yang de kat bawah..aku tak penah makan sini..baru first time..aku rajin snap nie..utk bagi panduan sikit2 la kat korang..hahaa..



ni untuk sorang2...


 wpon korang pandai baca, aku nak type gak..ni utk berpasang2 gitu..i suap u, u suap i..puuiii...



 aku order individual set tu..come with tomyam..sedap gak tomyam nie..pedas dan takleh hirup banyak2 sbb waiter yang bijak tu anta tomyam tak anta air dulu..kalau aku tersedak, sia2 je...


then baru air sampai..
ni Ice Milk Tea..tapi pekat sket rasanya..ala2 3 layer tea tu...


anak aku pny eskrem...dessert makan awal2 ye..bukan ujung2..sbb taknak bagi dia bercakap je kat kedai tu..hehee...


kembong2 mulut menikmati eskrem..


ni aku punya set...
yang no 3
aku pon xtau apa lauknya..
boleh la..de ayam, udang, telur yang dipecahkan + pedas...



ni asben i punya..
AMERIKA fried rice...
orang amerika makan nasi goreng ke?
hahaha...

* nak kemas baju sebab cuti 4 hari..nak jalan2..tapi x decide lagi mana sebenar nak pegi..hehe.. kbai..

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...