February 20, 2013

Makan @ Nando's

Update pasal makan lagik...pasal lain boring..meh tgk gambo makanan nih...harap2 korang dah kenyang..hehee..dulu sebelum kawen, aku mmg suka nando's..asal ada kelapangan dan keduitan, aku segera ke nando's..maklumlah...dulu2 gaji gomen kecik..kang asek makan tempat memahal, lopong nak beli benda len...lgpon dulu anak dara..duit banyak abes benda2 tutt....pas kawen, de la sekali makan ayam ni..tupon sebab ngidam..Mr.MHR aku tu tak suka pg tmpt ayam nie..katanya, dia takleh terima sebab sos dia pelik2..huhuu..sebagai isteri mitali barut nie, aku pon x pegi..ngan kawan2 pon xde sbb kalau time lunch baik la mencekik nasi lauk kampung..kenyang sampai malam...tadi ajak pg makan kat Jusco (aku xleh sebut AEON...sbb dari kecik dah guna word jusco tuh)..lalu depan nando's, dia tgk aku duk jeling2 papan kenyataan kedai tu agaknya, trus dia ajak masuk...weehhuu...sedih tak citer aku..hahaa...


nilah musuh Mr.MHR kalau nak makan sini...dia mesti bengang bila kena tanya:
(U campo sos mana satu? tlg buat untuk I..I x reti..)
hehee...sebab peminat sos cili tegar kan..mmg perangai la lau jumpa sos lain..



ni aku punya
1/4 chicken + spicy rice + coleslaw
selalu aku makan mediterranean rice..nak la cuba nie...tak sedap ye adik2...tak kena tekak akak nie..


sian kan menu laki aku? hehee..aku x sampai ati nak potong apa dia order..nasi ngan ayam dah betul, tetiba de garlic bread...ha, tersekat leher makan roti kesat..last2 cicah air coke...hahahaha..


ni anak bujang aku punya...dia makan nasi ayah dia tu yang dipanggil nasi lemak..
hebat mak ayah kau makan nasi lemak kat nando's....

Setelah ditimbang2, aku rasa aku xmo la dtg sini lagi kecuali terpaksa..sebab mmg nando's dah xde apa yang istimewa aku rasa..harapkan sos jelah..ayam tu biasa je..mahal boleh tahan...total makan ni dalam RM68 camtu dah campo tax segala bagai...ooppss..aku order bottomless drinks...makanya, waiter tu kena la dtg 2 x isi air kat meja aku sebab aku pny coke selamat sekaligus sbb share ngan si kenit...kali kedua, Mr.MHR pny lak dia kena isi...hahaha..ada aku kesah? 



* time korang baca nie, aku sedang bercuti obersi hokay...hakak pergi untuk merehatkan otak dan badan....tetapi mengaktifkan purse...daaaa...

2 comments:

  1. Hehe..aku gi makan ayam Nando's kat Putrajaya awal thn ni. Makan bila takde duit pasal nk guna kad kredit suami aku. Apekah? aku ikutkan je

    Ank2 aku suka pasal order kat situ cepat je sampai. siap ckp nk pegi lagi lain kali. entah bila tak tau. tak memasal aku jd ahli club nando's sama. bole kumpul2 point gitu. mcam le aku pemakan ayam tegar..haha

    apa2 pun..memang sos dia pelik. tp nak makan jg...hehehe

    ReplyDelete
  2. roti cicah coke mmg lawak...hahaha

    jangan lupe jalan pulang ye bos.. :)

    ReplyDelete

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...