February 23, 2013

Ada bran??


Orang pg Vietnam shopping kain...aku pg Vietnam shopping cili padi..ko ado??



hahaha..aku sgt adore ngan cili nie..pedas tahap 8...makan sePOTONG yang cinonit tu pon berasap telinga..apatah lagi sebiji...oleh kerana aku geram dia pedas sgt, aku rembat sekilo kat pasar Vietnam tu tadik..aku hand carry je...kastam tak berani kacau takut aku tenyeh cili ni kat dia kot..hahaha...aku borong cili padi sekilo, ciku 2 kilo...lalalalaa.....barulah chepppp... peace!!


2 comments:

  1. meriah kan buah2an kat pasar malam tu,

    ruginye hari tu saya x beli buah2an kat sane..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syok btol mkn buah2an sana...semua manis2...

      Delete

Resepi Bergedil Kentang Mudah

Musim korban ni, mesti banyak dapat daging korban kan?. Sedap kalau dibuat sup. Gengkan pulak jadi bihun sup dengan sambal kicap..fuhhh...h...