December 9, 2012

Wayang Astro First

Arini nak review citer Istanbul Aku Datang...aduhai...lambat sket aku tgk citer nie..maklumlah, anak blom lepas nak berlegar kat cinema tue..so, tggu astro first la gamaknya... Aku suka cita2 macam nie...comedy romantic versi Bernard Caulay...stkt ni citer2 BC ni x penah mengecewakan aku..dulu duk menggila Gol & Gincu sampai sanggup aku belajar men futsal...dah tgk citer nie, aku start nak kumpul duit pg Istanbul plak..hahaha...angan2 tak perlu dibayar ye....




Aku takde la nak review mcm pengkritik2 tu..aku rasa citer ni menarik..Dian (Lisa) sanggup pergi jumpa boifren dia Azad (Tomok) kat Istanbul nun semata2 nak ajak bertunang..Sambil tu dia terfikir nak amek short course bahasa kat sana...Ada ke budak pempuan skang yang berfikiran macam ni eh? pg jumpa bf tu mmg la ramai..sambil belajar tu yg nisbah kurang kot..hehee...Satu benda yang bermain2 kat fikiran aku nie, betul la kot, lelaki bila start create macam2 alasan tu, adalah yang tak kena kan.. :)

Esok kul 12 tghari abes la tempoh astro first aku tuh...ni Mr.MHR tgh tgk bola...tak saba aku nak repeat untuk last time..esok keje kan, so malam ni aku kena pulun gak...hehee...okay, korang kalau berminat, layan le...best la untuk release tension penat keje...xyah nak seram2 mcm The Exorcist plak...ciaaooo.....


 

comel kan? mula2 watak ni untuk Fazura..tp Lisa pon berjaya apa.... :)

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...