December 4, 2012

Madam Lim's Kitchen

Kalau laki aku baca blog ni mesti dia hangen..asek berjalan je aku time lunch skang nih...huhuu...dulu aku pg keje ngan Mr.MHR tu..nek moto...so, hari2 makan kat kantin sbb xde transport nak pg mana2...skang ni, Mr.MHR dah keje jauh dari KL ni, kenalah aku bawak kete pg ofis...jadi, de la ruang2 nak berjalan time lunch break...Kalau jumaat, lama sket time kan..dari ofis kat Jalan Duta aku merempit ke Jusco Kepong...huhuu...

Aku first time makan kat Madam Lim's ni..kalau ngan family, x masuk kedai2 camni sbb taktau nak makan apa...kalau sorang2, aku try dulu..if ok, baru leh bawak family... :)


Aku pg mana2 pon kalau xde cili, baik takyah makan..hehee...dah nama chinese style, makanan xde la pedas...jadi aku order set yang de nasi + daging BLACK PEPPER + bendi ngan kacang panjang goreng + fishcake bulat + sup kosong + buah potong...hebat tak set ni? makanan seimbang...rege dia RM11.80...berbaloi la jugak...cuma black pepper tak berapa pedas bagi aku..huhuu..tapi makan mmg kenyang sbb sayur dia tu banyak...kalau diet, makan sayur banyak2, leh kurus cepat...hahahaa....kesudahannya, balik ofis rasa nak lelap sbb makan kenyang sangat...eh lupa plak...stkt yang diberitahu, kat Kepong je yang de set2 nie..kat tempat len xde..jual ala carte..so, kalau nak rasa, silalah ke Jusco Kepong....

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...