December 25, 2012

Durian Crepe lagik....

ooohoiiiii..kemain lama tak borak sini...bz carik rumah...minggu ni free...eh, demam DC blom abes kan..aku nak hapdet testimoni kawan2 aka customer den...hehee..ala, mmg la aku tak terer macam otai2 kek tu..tapi alhamdulillah...hari2 buat, makin cantik DC aku...okay, sila muntah..aku puji diri sendiri..hahaa...ada la rezeki sikit2...sehari dapat la order 4-5 pek macam tue..sapa nak bagi ko RM40 saja2 kan? usaha..usaha...baiklah, sila baca testimoni ini dan jangan menyampah...hahaha....nama blogger tersohor pon masuk dlm perbualan aku...


 Ni aku bawak pg ofis aritu...aku bawak 2,3 peket je...alhamdulillah pas tu de orang order....



Ni ibu2 mengandung order..aku taktau la ibu mengandung mmg makan semua benda sedap atau DC aku memang sedap...lalalalaa.....

Ada jugak benda yang menggembirakan hati aku selain sedih tak dapat kuarters..wuuaaaa....eh, aku buat DC ni guna 7 jenis tepung tau...xtau la apa bezanya ngan org selalu buat tu...tapi aku dapat2 resepi terus yang 7 jenis...penat aku bertapa, turun resepi dari langit...hahaha...okay, kalau nak order untuk baby shower atau besday party anak korang, sila la hubungi aku ye..hahaa...sempat promote...


nah!! untuk layan mata...



oopppsss......lupa nak cakap...DC aku ni dah sampai Qatar tau...alhamdulillah....

(^_*)
 
 

1 comment:

  1. international dah level dc ko nih...hihihi...fes time rasa dc ko mmg la sedap sbb aku antu durian n whipped cream..haha..

    ReplyDelete

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...