December 27, 2012

Cepat Dimasak Sedap Dimakan


Dah lama mcm tak dengar iklan "mi megi cepat dimasak sedap dimakan" kan...mmg cepat dan sedap...arini aku xde benda nak citer..citer pasal megi je...anak aku suka makan megi..mak bapak aku dah marah dah dia asek makan megi..tapi nak buat macam mana..anak aku kategori makan benda2 bertali kecuali tali kasut atau tali rafia la kan..hahaa...segala mak nenek mi, bihun, kuey teow, megi sume peberet dia..jadi sebagai ibu, aku kena la modified megi jadi macam2 asalkan aku tak guna perencah dia tue..so, anak aku kira macam makan mi yang Ibu dia masak la kan...ini menu baru ciptaan aku..hehee...nak jugak!! kalau tak bgtau awal2 ni ciptaan aku, nanti de yang siap uplot2 nak gaduh cakap dia yang cipta kan.cipta makanan pon nak gaduh..campak2 sudah..janji kenyang....sambil kejap lari pegi hall kejap lari pegi dapur dek penangan Ombak Rindu kat @134...dah berpuluh kali tayang pon aku tetap nak feeling redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah...huhuu...


Maggi Goreng Gangnam Style

opp..oppp..oppp....

pas makan lompat2 sket..baru cepat hadam....hahaha...kbai...
 

No comments:

Post a Comment

Resepi Bergedil Kentang Mudah

Musim korban ni, mesti banyak dapat daging korban kan?. Sedap kalau dibuat sup. Gengkan pulak jadi bihun sup dengan sambal kicap..fuhhh...h...