October 3, 2012

Adam Mukhriz & Ain Hawani

Arini iols nak buat review sket tentang telenovela Adam & Hawa yg sedang howt skang..macam nak muntah eja howt camtu...hahaa...biasalah noks, rumah iols pakai Astro Byond...jadi boleh la melaram tgk Mustika HD...pulun habis2an..dulu byr bil RM97 je sebulan..skang dah kena bayar RM132.50...nampak?

Citer A&H ni sebenarnya tak perlu kot sampai 80 episod...sbb saje nak drag lelama pon xtau..maybe utk penuhkan slot tu sbb xde citer lain tgh Q gamaknya..

Mula2 tgk citer nie, aku macam layan je...tapi makin hari follow, aku rasa watak AM tu tak sesuai utk AA...aku khatam novel A&H nie ntah berapa ratus kali ntah..zaman muda remaja anak dara la kan..huhuu..skang ni khatam tin susu je...so, waktu baca novel tu macam feeling2 la jugak iols nih...bila tgk citer tu, tgk AA terus terpapar muka wife dia ngan anak 3 org tuh..hahaa...potong!! aku rasa, AM lebih berjaya di tangan Fahrin Ahmad la...sebab FA kan bujang dan boleh la kami feeling2 sket...hahaa...mampos Mr.MHR ngamuk kat aku nih...mcm dulu citer Seindah Sakura tuh..kan sweet je FA jadi hero...wpon berlakon ngan FS yang dah kawen time tue, FA tetap menjadik...sbb pale otak mmg set dia bujang..so, berlakon watak bujang, jadik la..

Watak AH tu aku xde masalah sangat ngn si NN tue...sbb dia pon sblm ni mmg semua berlakon citer budak2 remaja..jadi, xdek masalah...lagipon dia lawa...sedap la mata nak tgk tv tu...

Yang kawan dia si Azie tuh...adoila...pehal la takleh duk diam...terkinja2 nampaknya...agak2 la kot ye pon happy go lucky...rasa mcm happy to give kaki jek! sentiasa bergedik2..xleh nak duk diam sekejap..makan pon tergerak2..huh, part dia je, aku tgk lain jap...Johan tu pon sama...tak sesuai!! AM tu macho, gentleman giler..boleh pulak AH pilik ala2 bapok gitew..dlm novel xde lak cenggitu...

Pasal OST pon aku nak gak komen..hahaa..hari komen sedunia..Dato' Siti sangat powerful..Awan nano xleh lawan wpon dia penyanyi lelaki yg baik..suara Dato' Siti je yg memenuhi ruang..kolaborasi yang tidak sepadan...Dato' Siti tu sesuai duet ngan Dato' M.Nasir je...sifu la katakan..suara matching..ni hancing jadiknya..hahaa...

Ok, tu je nak komen..nanti aku tambah lagi kalau de yang tak puas hati...

Terima kasih... :)

2 comments:

  1. Salam perkenalan Siti,

    Sy follow blog awak ni lps baca entry percutian kt kk tu. Kt entry tu sy ada tanye sumthing.. Nnt tlg tgkkn yer.. Tq.

    Zuralee : http://jalanjalan-makanmakan@blogspot.com

    ReplyDelete
  2. kita ni terlalu nak komen benda yang tak puas hati je kan..kita pun tak boleh buat mcm mana depa buatkan?? so kita pun tak best, jgnlah kata depa tak best........klu nak best buat cerita sendiri...then mari kami pulak yang komen....best ke???

    ReplyDelete

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...