October 5, 2012

Tetiba je....

Dah 2 hari drama Adam & Hawa scene yang dorang pg buat umrah...semalam pny episod, aku bergenang je airmata tgk betapa cantiknya Madinah tu...scene dalam masjid kat madinah tu kemain menyentuh hati...xde dialog pon dah boleh buat air mata bergenang..

Arini dah sampai ke Mekah...bila scene Hawa menyempurnakan ibadah umrah dia bersekali dengan bacaan doa yang dia sebut, betul2 buat aku menitiskan air mata...hurrmm....mungkin aku dah patut menambah pelaburan bulanan aku demi membolehkan aku ke sana tidak lama lagi...

1 comment:

  1. betul tu wey... cam best jer walaupun tgk dlm gambo

    ReplyDelete

Resepi Bergedil Kentang Mudah

Musim korban ni, mesti banyak dapat daging korban kan?. Sedap kalau dibuat sup. Gengkan pulak jadi bihun sup dengan sambal kicap..fuhhh...h...