July 25, 2013

Ramadan 2013 : Buffet # 7

Ni buffet ramadan sponsored...hehe...all the way from rumah mak aku kecuali 2,3 perkara...



ni onde-onde melampau namanya..
asek komplen beli onde-onde kurang gula, amekkaw!


 nampak sama tapi bukan dia
hahaa..
ni cempedak goreng ayah aku tapaukan untuk menantu dia..
anak dia ni pulak mula2 ingat drummet...cehh..
aku lagi suka nangka...


bapak besar sausage nie..hahaa...sebelum balik dari rumah mak aku, bawak la Akeef men mainan kat jusco tue...otw nak bayar parking, nampak makanan nie..tapau...nafsu..nafsu....


 sambal cicah ni pon mak aku bekalkan..macam tau2 je aku beli ayam panggang jusco...


 makanan kesihatan ni bapak den yang bagi..
patut makan ni je sepinggan dah kenyang


sambal ikan bilis cili padi pon ado...
 

inilah sebenarnya makanan aku...sorang je..hahaha...Mr.MHR tak makan sangat..
dia kata asam pedas ni makanan yang special sebab jarang2 orang masak sedap..tapi sejak kawen dia dah tak heran asam pedas sebab dah macam rutin bini dia ni makan asam pedas..hehe..
 

makan bertiga je sebegini rupa...kesudahannya memang masuk peti ais makan sahur...
tak abes sahur, silalah pejam mata...


2 comments:

  1. sosej besar kt jusco mmg feberet aku...dia punye sosej juicy jer, takde la kering kontang cm sosej kt carrefour / tesco

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan?? aku memang gemar beli sosej juicy nie..yang k4 ngan tesco tak pernah try...

      Delete

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...