November 15, 2012

Promo Lagik...

Ingat entry yang baru je aku buat pasal impian? hahaha...aku mmg bajet ramai org nak ingat pebende yang aku post sbb aku kan blogger popular...lalalala.....okay, punya la berderet impian (yang tak perlu dibayar) pada mulanya, salah satu dah kena bayar tadi..hehee...aku dpt la merebut tiket promo yang Pak Tony buat tu...dan dapat pergi bertiga dgn yg tercinta2... huhuu...macam la selama ni tak pernah bercuti bertiga kan?


Aku dh 3,4 hari dah duk tgk je website AA tu..tgh me recce la kemana arah tujuan aku...aku mmg xmo dah pg hindon hokay...aku dah jemu..lagipon semua benda dah mahal sbb ramai org mesia pg sana..dulu memula aku jual kain, ulang alik setiap 3 bulan sekali takde masalah pon...la ni rege bilik bajet pon sama rege ngan Grand Cont sedangkan sana kan Indonesia...so, keputusannya, babai indon..Jakarta & Bandung to be exact.. :)   Kalau pasni, de org nak belanja (berharap), aku cr tiket pg Bali...pastu nak duk villa yang pool dalam rumah sama2..de pondok massage depan pintu masuk villa...semua benda org hantar..xyah susah payah cari supir...hahaha...sebab tu aku 'berharap' de org belanja...

Aku dh lama tak meniaga kain sebab kain mahal...kalau modal sepasang dah dekat RM80, sapa nak jual...baik beli kat jalan TAR je..RM50 dah siap jadik baju...pastu org sume duk sebok2 kata Vietnam syurga kain plak..aku pon berusaha cr tiket murah..dekat 2 tahun lopong...asal nak beli je, kua la gamba lebah tu..mcm la aku heran nak tgk gambo dia kat screen ni kan? :)  Jadi, setelah 2 tahun, usaha aku menjumpai jalan penyudah...2 tahun ye nak cr yg murah...kalau aku billionaire, esok nak pg, skang ni aku beli tiket...xde nak penat2 bertunggu tangga depan laptop nih...

Sorry seperti biasa, entry melalut lebih seronok...okay, aku dah dapat tiket pg HCMC...yeay!! rege boleh la aku anggap murah untuk kami bertiga..takkan nak tunggu RM3 kan..tak berjalan la gamaknya kalau nak yang murah nau....tapi aku lom beli beg + makan2...nnt pas bonus baru beli beg..hehee...aku berharap kainnya sangat murah sbb aku mmg nak start balik meniaga kain di kantor... :)


No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...