November 27, 2012

Lempeng Durian

Akhirnya selesai gak aku melempeng....

Dah dekat sebulan belajar baru arini nak melempeng sbb memacam benda asek tak cukup..haha...Lempeng aku ni senget benget sbb pan kemain besar..pandai2 ejas pon tak berejas gak...kesudahannya kembang kempis kembong...kembang kempis kembong durian crepe aku nih...hehe...skang ni menda ni tgh lepak dalam peti ais...aku tgh tunggu Mr.MHR balik sbb dia yang perli2 pegi belajo beria2, tapi crepe beli gak...hah, dah siap nih!!


Kalau tak reti buat, pegi la beli kat Mid Valley atau Ikano tu..kat Sg. Wang pon ada..tapi sbb susah parking aritu aku meraban ke Ikano tapau 2 bungkus 10 biji sekalik...skang ni kalau nak, aku bancuh sendiri je sbb aku dah beli 7kg macam2 jenis tepung stok dalam rumah nie...kalau pg beli, mau ada yang naik antu...aku tak amek order lagi untuk Durian Crepe ni sbb tggu pan saiz ngam2 sampai dari Langkawi...hahaha...syok tak alasan macam nie...okay, ciaoooo....

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...