November 4, 2012

Pakcik Monang Moto!!

Ingat iklan power root dulu tu? pakcik monang moto...arini pakcik monang yo...monang moto mesin...jadi la mesin basuh..sonang la makcik kau nak membasuh baju seminggu sekali ni ha..kalau tak, mau solang duo haghi makcik berhempeh puleh basuh baju guno mesin lamo yang pakcik boli dulu tue...dah ado mesin baghu ni hah, sonang la makcik kau nak membungkang tgk adam hawo haghi2..cuci baju ujong minggu yo....


Kualiti gamba guno ipad canggini la goman eh..guno kemro, lawa gak an... :)

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment

Bilik Fuller Hotel Alor Setar

Ha, mesti bila google tak jumpa banyak info pasal Fuller Hotel ni kan? tu yang datang kat blog aku ni..tahu dah..sebab hari tu aku pon goog...