August 15, 2011

Buka Puasa @ KRR

Tahun ni aku kena qada' balik janji berbuka puasa kat luar dengan En.Suami sbb tahun lepas sebulan derek dia berbuka kat rumah kan? ingat lagi entry tamak halobaku? hehee...jadi, tahun ni bila ada je masa terluang + rezeki lebih, ktrg pon pg la makan kat luar..

Sabtu minggu lepas, kitorang pegi berbuka kat Mines sbb rumah mak mertua aku area sana. Jadi, berbuka puasa berjemaah la maknanya kan...aku mcm lenguh tangan menguli kuih so takleh nak type bebanyak..korang tgk gambar je ye..hehee...

Gelap btol aku skang ni..semakin menjadi2..keje dlm ekon tp tak cerah2 gak...

Ni makanan untuk 5 orang..kenyang kami sampai ke sahur..alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment

Resepi Bergedil Kentang Mudah

Musim korban ni, mesti banyak dapat daging korban kan?. Sedap kalau dibuat sup. Gengkan pulak jadi bihun sup dengan sambal kicap..fuhhh...h...