August 14, 2011

1st Birthday M.A.M

Anak kami Muhammad Akeef Mirza lahir pada 3 Ogos 2010..Jadi, 3 Ogos 2011, genaplah umurnya 1 tahun..alhamdulillah...tahun ni tarikh 3 Ogos adalah hari ketiga umat Islam berpuasa. Jadi, Ibu terpaksalah melupakan niat nak buat besday party untuk Akeef..nk buat kenduri pon tatau la sapa yg nak datang..hehe..kebetulan, 2 hari sebelum 1 Ramadan aritu, mak aku nak buat kenduri menyambut puasa & doa selamat kat kampung sbb dah lama tak buat kenduri. Jadi aku pon menyelitlah menyalurkan niat nak buat besday Akeef sekali walaupon xde la grand sangat...Sekadar nak bagi sedekah je kat budak...balik keje aku pon pg la membeli apa2 benda yg sesuai nak bg budak2 kat kampung tu..

Aku mmg rambang mata masuk kedai yang jual benda2 ni..kira mcm 1 stop centre la kedai ni..semua benda yang sewaktu dengannya ada dijual...so, ini antara barang2 makanan yg tak berapa sihat yang aku beli. Air kotak pon aku beli gak tp tak bawak masuk umah..tersimpan rapi di bonet kereta...

Aku masukkan dalam bakul ni je time nak agih2kan...nama pon kat kampung..ada ke org nak type kat blog dia yg aku kat kampung bagi goodies guna bakul susu je..ada?ada? takde kan..hahaa...

Tak sempat nak snap gambo lain..nipon mujo Makcu Akeef tlg snapkan sbb Ibu bz.. :)

yeay!! saya dah 1 tahun & gigi saya dah ada 6 batang & saya boleh gigit Ayah + Ibu sesuka hati saya...huhuu..
inilah anak kesayanganku.... :)


No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...