February 24, 2014

Pak Chi Met

Kalau pergi Bandung, mesti ramai sajes pegi try kedai makan kat Pak Chi Met nie..jadi, aku pon penuhilah hajat korang yang suh pergi..haha..dan aku takkan pergi lagi..tak berbaloi...aku tahu la yang datang tu semua pelancong..agak2 la letak nasi dengan ayam kan...kemain la cikeding ayamnya...tengok pinggan rasa nak nangis..lom tengok bil lagik..


Mr.MHR cakap,
"dia tulis Jagonya Ikan Bakar yang...patut kita order ikan bakar kot.."

Kalau dah ayam cekeding rege kemain, ikan lagi la mahal kot..Bandung bukan ada laut..dia kawasan tanah tinggi kan...huhuu..marah aku tertipu macam nie...takde la sedap pon. Nasi Padang yang aku tapau rege 30ribu rupiah untuk 2 orang makan tu lagi menarik tertarik...jimat dan kenyang motifnya..takyah nak titik harga lebih2 ngan tourist macam aku kan...kan, aku dah upload blog nih..hahaha...macam la blog ko popular kansss....


ni nasi Ayam Penyet aku order..Mr.MHR makan nasi ngn Ayam Cabai Rawit..salad tu malu nak tengok..hitam2..aku makan nasi ngn ayam tu je...kesat2 tekak nak bagi lepas...hahaha...aku syorkan takyah la pergi..banyak lagi kedai yang berbaloi korang nak try..lagipon kat Bandung tu makanan bersepah..aku TERkena pegi sbb nak try..pastu waktu tu aku otw pg Tangkuban Perahu..ni je senang diakses sebab nampak kat tepi jalan...sila jangan pergi..mahal dan tak kenyang...hahaa..

2 comments:

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...