September 21, 2012

Konvo


Ini surat jemputan untuk diri sendiri...Akhirnya saya dapat gak jemputan untuk majlis konvokesyen sendiri...Alhamdulillah.. Saje nak post..nak buat kenang2an katanya kan...


*nampak tak gambo besar gedabak kat header tu? caner nak kecikkan eh? penat dah buat, tak jadik..huhuu...mintak tolong....

No comments:

Post a Comment

Bilik Fuller Hotel Alor Setar

Ha, mesti bila google tak jumpa banyak info pasal Fuller Hotel ni kan? tu yang datang kat blog aku ni..tahu dah..sebab hari tu aku pon goog...