November 19, 2011

Mari Melawat Zoo Negara Malaysia

Sabtu lepas, kami ngan adik aku + suami dia pg jenjalan ke zoo..hah, sebok nak pg zoo singapore, zoo negara sendiri kena lepas dulu..last pg zoo ni aku rasa zaman skolah dulu kot..pastu dah xde pegi sbb xde keperluan kot..plus rege tiket skang kemain mahal...org kata rege mahal sbb zoo dh takde sponsor..kalau ko turunkan rege tu, ramai orang datang tau..xde sponsor pon boleh meriah kalau kena gaya, gaya, gaya....

Tiket masuk untuk dewasa RM20..kalau nak masuk Insect Farm + Butterfly Park, tambah RM5..tapi kena tunjuk myKad br leh dapat rege tu..kalau tidak, RM35..nak beli tiket lak, kena himpun ramai2 depan kaunter, tunjuk myKad memasing, br leh beli tiket..sblm masuk pon aku dah hangin..pebende ko buat rules macam tu?? sbb tu budak2 skolah je yang ramai kat zoo tu..peraturan ntah apa2...tapi sbb aku ni nak menyokong la kononnya kan..aku sabar je time tu..Ktrg sampai dalam pukul 2.30..kalau ikut schedule zoo, kul 3.00ptg ada show binatang..jadi, masuk je, ktrg trus menuju ke tempat pertunjukan tulah..

happy dapat lepas...



Ni keadaan kat area show tu...
penuh!!
ngan budak2 skolah la majoritinya...



 Akeef tengah tercari2 pebenda yang dia kena tgk agaknya..huhuu..

kusyuk tgk singa laut ngan burung2 buat show...

Akeef ngan makcu bz kejar burung Flamingo yang ada kat keliling tu..

Mr.MHR melayan anaknya...
takut kena patuk ke bang....hahaa...

 
 okay..dah ngantuk...nak type pon malas..hahaa...
refer gambo nih..tido duduk pastu ada eyeshadows..kehkeh.
sapa ngandung jgn tengok ini gamba ye..takut kenan..hahaha..

Aku mmg tak banyak bergambar la skang..sbb aku nampak tak cantik..hukhukk...tggu aku kurus mcm sblm beranak kay..pastu aku haplot gambo aku banyak2 sampai korang tak lalu..kwang3x....

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...