October 21, 2011

Langkawi..

Last time aku sampai Langkawi ni awal 2010..waktu tu Akeef ada dalam perut lagi..br 3 bulan time tu..ni pg lagi, Akeef dah nak masuk 1 tahun 3 bulan..aku mmg suka Langkawi..huhuu..kali ni pergi sempena nak melawat adik ipar aku yang bersalin + bercuti sbb dah lama tak jenjalan..so, bercuti sakan..dan berbelanja tanpa rasa bersalah..huhuu...beratus abes beli cokelat tapi tak rasa bersalah...hahahaa...first time rasa camnih...


Flite ktrg sepatutnya 9.15 malam..tapi delay sejam..kul 10.15 br boarding, 10.30 br berlepas..sampai Langkawi dalm 11.30 camtu..sampai sana, br dpt tau yang adik bersalin kul 7.30mlm tu..ikut tingkap..so, xleh la keluar spital at least 40 jam..makanya ktrg duk rumah dia tanpa tuan rumah la..esoknya baru leh pg melawat kat spital..

Ni le anak buah baru..baby girl..macam anak cino..kemain melepak...pas abes waktu melawat kat hospital, kami pon melawat Pekan Kuah plak..hehee...




Gambar cokelat yang ada ni adalah antara yang aku beli..yang lain tak sempat snap sbb bakul dah berat..xleh nak pegang camera snap gambar...


Align Center
memang idaman SURI..tp skang ni kat sini byk jual brand dorang sendiri..sampaikan periuk kuali semua brand dorang..terus x jadi aku nak membeli pressure cooker sbb tgk tag IDAMAN SURI kat periuk tu..jd, 1 periuk pon aku tak beli..beli mangkuk je sikit.. :)

Align Center
kemain relax duduk kat airport..suh duduk leklok, camni posingnya..mujo la anak lelaki..kalau pempuan, malu duduk camnih..

Tgh tggu org2 turun flite..airport kecik kan..dapat le tgk..time ni Akeef dah ngantuk dah..pas je snap gambar ni, dia pon terlena kat Mr.MHR tu..pg aku dpt tiket AA yg murah..balik lak dapat tiket MAS yang murah..mmg kesukaan la balik naik MAS..sorang dpt baggage allowance 20kg..kami berlima..so,100kg boleh belanja...huhuu..sbb tu la sakan..tp sbb banyak yg kaca, jadi kena hand luggage..total yg ktrg check in hanyalah 60kg je..rugi 40kg xleh sumbat.. ;p


No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...