May 24, 2011

Kenduri Kahwin

Ada lagi 4 hari nak sampai tarikh kenduri kahwin adik aku nie..Kami ni xde catering2. Semua buat sendiri.So, keje mcm banyak la gamaknya. Skang ni semua tgh bz menyiapkan apa2 yang patut. Nanti aku hapdet pic2 yang berkenaan ye. Tungggguuu....

No comments:

Post a Comment

Bilik Fuller Hotel Alor Setar

Ha, mesti bila google tak jumpa banyak info pasal Fuller Hotel ni kan? tu yang datang kat blog aku ni..tahu dah..sebab hari tu aku pon goog...