May 19, 2011

Nasi Beriyani Gam

Entri pasal makanan lagik. hehee..dah tiap2 minggu out station. Makanan jelah yang menjadi buruan.

Okeh, waktu ikut En.Suami pg keje kat Batu Pahat aritu, sementara tggu dia pg keje, aku yang duk dlm bilik otel ni kejenya mengugel tmpt makan je. Duk lam ekon, mmg la perut ni asek bergelodak je lapo. kira2 dlm sejam dh nak abes time keje, En.Suami akan anta sms "balik kang,kita trus pg makan ye..pas makan senang leh lepak trus..letih.."

Gugel pny gugel, jumpa la banyak org blog kan pasal Nasi Beriyani Gam kat BP tuh. Antara yang terkenal adalah Nasi Beriyani Md.Shah kat ngan Hospital Pakar Putra. dekat sangat ngan hotel ktrg. So, misi mlm tu adalah ke situ...




Anak ini sedang sibuk menghalau kucing2 yang ada kat situ.
Medan selera la katakan....

Hehee...seperti biasa..takdolah sodap sangat..buleh la kalau nak ngisi poghot yang lapa nih. Kalau nak mengulang, takdo do..huhuu...tp murah la. makan 2 org beriyani gam ayam + air, kena byr RM13 je...jadik la..alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment

Bilik Fuller Hotel Alor Setar

Ha, mesti bila google tak jumpa banyak info pasal Fuller Hotel ni kan? tu yang datang kat blog aku ni..tahu dah..sebab hari tu aku pon goog...