May 12, 2011

Johor Bahru.....

Bulan 5 nie asek kena outstation je..bergilir2..pas isteri,suami,isteri lagik..hehee..Mula2, kami pg JB. Oleh kerana kejenya wiken, so bolehlah bawak family. Jumaat tu pas abes ofis hour, trus shoot pg JB. campur jammed ngan R&R, kul 10.30 ktrg smpai hotel. Mandi2 sket, trus tido. letih..huhuu...

Gambar ni En.Suami yang snap time matahari naik pagi tu. Ktrg punya bilik kat tingkat 24. kemain tinggi. nak pegi dekat ngan tingkap pon seriau. :)

Ni wajah baby aku time pepagi turun breakfast. Oleh kerana kul 8.30pg aku dh kena pegi ofis kat JB, kul 7.40 camtu ktrg dah de kat coffee house tuk sarapan. Kena isi perut dulu terutama En.Suami. maklumlah kena duk dalam bilik sampai la aku abes keje. hehee..cian..



Ha, ni gambar dekat Stulang Laut tue. Time ni dah abes waktu keje aku. Balik je dr ofis, siap2, trus kua. Sian kat ayah & anak nih. bosan je duk menunggu dlm bilik..

nampak tak kami bertiga tu?hehee..

ni gambar aku ngan Akeef naik musical cup tu kat Danga Bay. Akeef memula kemain bising nak naik. Asek membebel je..bila dah bawak naik, sunyi sepi..gayat agaknya..sama mcm ibu.. :)

berembun anak malam2..cuma harap xde pape la time tue..

excited tgk org men tikam2, aku pon join gak..

tukar RM10..men baling2 bola pingpong bia masuk lubang..hahahaa...dapat la hadiah mengarut2..

muka baru bangun tido + gusi gatal..

danga bay stulang lautpas balik dr Danga Bay, ktrg pg jumpa kawan En.Suami..so, dia bawak makan kat Angah&DC..sampai sudah aku tatau pe makna DC tue..tp makanan western ni mmg bajet..sesuai la utk kita yang dah makan banyak2 ni kan..rege chicken chop dia RM5 je..terbaek...

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...