January 13, 2013

Pizza oh Pizza

Dah lama x mkn pizza nih...last mkn pas raya aritu kot...pastu, pas hapdet buku ASB yang de simpan juta2 tu, adik aku open table...duit dia de 5 juta kot..aku 2 juta jer...so, bia yang 5 juta open table...hahahaa....jutawan Melayu..oleh krn dlm family de mak yong, so ikut tekak dia..maka ktrg pon pg Pizza Hut besar kt Wangsa Maju tu la kan..bila nk order, aku tny la mana yg combo meals punya, dorang jawab situ elite sket tmptnya...so, menu sume sekor2...xde combo2 nih...jadi order la ikut pilihan masing2...yang bagus servis mmg laju...x sampai 10 minit air ngn sup dah sampai....



sup ubuh dalam pinggan yang dalam kat tengah2 nie....kejap je dah sejuk...



adik aku mmg suka makan udang
so, dia order 3 set Tempura nie
dia sorang je sepinggan kejap dah licin



yang ni aku order dan tak puas ati...nampak?



ok, tengok lagi...

kedekutnya pizza hut nie...secoet je lasagna dia..dah la serve dalam ramekin yang dia bako tu gak...itam2 dah...apa la salahnya pindah masuk dalam piring lain..so, takdelah customer nampak beza size ples kotor2 tempat bakar tue...potong betul..elite pebende macam nie...



Beef Pepperoni
sama je rasanya....



Large punya....

aku takde la suka sangat pizza ni sebab dia kering...huhuu..kari mamak aku suka la...tapi dah org belanja, jalan je..jangan banyak songeh....aku rasa pizza kena jaga la nama baik dari buat benda cam gini..caj mahal, siap servis tax kemain, tapi.......

1 comment:

  1. ko ok lagi, bpe bln je x mkn! aku ni dah bertahun kot x mkn piza hut. xtau plak knape.. bru2 ni ade ckp dgn hubby 'gaji ni ase2 nk g piza hut la' sekali dah gaji lupe daratan.. ble dah kiok gaji tuh sikit2, mse tu nmpk blk pizza hut. osah betul kn dasarrr lupe daratan!

    tpi slang skali sbulan sll ode dominos pepperoni tuh wat delivery. mkn duk diam2 lam blk. tu yg tlupe pizza hut nih

    ReplyDelete

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...