December 6, 2010

KL International Motor Show 2010


Macam berderet2 lak entry aku nih...yelah, cuti 4 hari 4 malam, meronda KL le gamaknya..hehee...

So, tgh boring melepak tgk tv, aku pon ajak Mr.MHR pg jenjalan..bila tanya nak pg mana, xleh lak jawab..hehee..last2 ajak pg Kuala Lumpur International Motor Show 2010 (KLIMS) kt PWTC...

Macam biasa, parked kat Hentian Putra...penat memunggah stroller nak melintas ke PWTC tu..bila sampai kat Aras Bawah PWTC tu, tgk2 rupanya kena byr tiket masuk.. disebabkan kitorang pg hari Isnin, price utk dewasa RM15 seorang...kalau bawak anak, dorang ada bagi pakej, tapi aku malas nak baca sbb aku dh menyirap..dah la wat pameran suh org tgk, siap suh bayar lagik...x laku ke meniaga keta cik dollah ooiii...

Pas dah siap beli tiket, kitorang pun naik la Level 3 guna lift sbb bwk stroller kan...kat lift de RELA check ticket..sampai level 3 pon de lagi pintu berhalangan tuk check ticket...ketat la sangat konon..cehh...benci plak bila ingat2 balik...


Akeef tgh tunggu aku mengisi borang Lucky Draw..beli tiket je br layak join okeh..alang2 dah bayar RM30, aku isi semua borang..Grand Prize adalah Toyota Prius..manalah tau kalau2 rezeki aku ke keta tu kan..tuah ayam nampak kat kaki....huhuu...

Dalam lift nak naik ke Level 3...

Pintu masuk UTAMA...

bab stroller ni serahkan pada yang kuat..hehee...

prototype dari perodua..
nama keta ni BEZZA... :)


VESPA..igt nak suh atok Akeef beli..
tgk harga...wuuhuuu...RM36 ribu...boleh dapat viva sebijik..


bumblebee.... (^_^)

prototype dari Proton lak..
Proton Lekiu
iols minat yang ni uols...huhuuu...

Proton JEBAT...
Mr.MHR nak beli yang nih kalau dh ada kat pasaran...
penuh ngan macam2 hang lak umah aku kalau beli menatang2 nih..hahaa...

Akeef prefer SCR1 nya...
lebih selesa kerana ada pemandu..
leh jadik boss!!!

aku tak bape pasti pekebenda nih...
tak motor, keta..tak keta, piring terbang kot....heheee..


ni plak barisan warga Malaysia suka barang free...
termasuk aku..hahaa...
kitorang beratur sbb nak dpt paper beg Hyundai..
besar giler bagnya...tp sblm dia nak bagi...
kena logon acc fb then click LIKE kat page Hyundai Malaysia..
paksaan suh org like2 nih...

Pas dah dekat 4 jam berlegar dalam tue, aku pon ajak Mr.MHR balik...dah capek lo...perut pon sudah kuat berdondang sayang minta diisi..jadi, sebelum ianya start bershuffle, kami pon gerak le balik...

utk pengetahuan, kalau pasni ada la lagi KLIMS ini, aku TAKNAK dah pegi...xde pape pon dalam tue..baik pg pesta buku..lagi banyak manfaat...

*p/s : balik je umah, aku UNLIKE balik page Hyundai tu...sorry la eyh..gua tak minat..takleh paksa2 okay..i cuma nak bag tu jer....heheee....



No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...