June 4, 2013

Burger Bakar Abang Burn


Lama break kan? Aku br abes berkampung kat spital..anak demam panas..6 botol air masuk dlm badan...sudahnya doc bg aku mc..huhuu..suh jaga anak kat rumah..spital dekat Bangi..so aku ngada minta Burger Bakar Abang Burn..cewaahh...upah tido spital ye...


Ni cawangan kat Sg.Ramal tu..tepi jalan leh nmpk..sekali ngn Sate Willy...


Aku xtau pe nama dia...aku men tunjuk2 je..ko tgk cheese ngn mayonis dia..4 keturunan x ilang lemak tuh..hahaa.. Ni Mr.MHR pny k..beef.. RM12.50..



Aku order 1 je..tgk semua org tala gelas besaq, kami pon sebat had besaq jugak..fresh orange Giant ni RM6 sajork...


Ni bli Char Kueh Teow...RM4...x kick sangat...


Ni aku punya..huhuu...walaupon meatball je, se'eh perut aku..rege dia RM9.90

Berbaloi la jugak mkn kt situ..burger bakar sama je rasa ngn burger bakar lain2..aku pg sana mmg nk meatball tu sbb Ikea jauh dari rumah iolss...

Ni 1st time hapdet pakai fon..lenguh tangan aku...abaikan setting ke laut..nanti aku alter.. :)

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...