June 6, 2013

Buffet at B's Pullman Putrajaya


Ye..saya dah tua..hehee...birthday baru lepas..Mr.MHR banje aku makan..sbb birthday jatuh hari Ahad..so, dia bagi off memasak...ajak pg makan lunch kat luar terus..pagi tu semua minum milo je sebab aku malas nak masak....



tu nak tunjuk tarikh birthday
manatau tahun depan korang nak anta hadiah ke..hahaa..



 ni pintu masuknya
kena naik tangga..lif pon ada..


berkenan betul ngan cawan tu..kitorang pny meja betul2 depan pintu masuk..


macam muka Ibu tak? hehee..



pilihan roti yang ada..



sebelah roti, deretan salad..kemain banyak saladnya..






dua kali aku duk suh budak tu buat kuey tiow sup..
Akeef bising..maklumlah mangkuk hotel ni kecik..semangkuk tak cukup..



ha, ni jelah mangkuknya..manalah nak kenyang kan..


yang tak best kat sini, dia xde fresh oren ke apa..semata-mata air kosong..tapi tea coffee ada..jadi ko kena la order jus sendiri..segelas ni rege dia RM18++..pheww..




aku tak jumpa kombinasi sesuai nak celop ngn coklat tu...semua makanan yang dia sediakan dah manis..abes kalau letak coklat lagi la manis kan..


dia tengah keluarkan semua blueberry jem..dia nak makan muffin je...



suh pose, dia bantai baring...

Harga lunch buffet kat sini RM59++ kot sorang..lupa la..budak umur 4 tahun ke atas baru de caj..tapi, tak sedap la..rasa macam tak berbaloi...patutnya dah nama gah, makanan kena la sedap2..lenkali time besday nak makan nasi dengan telur kicap je...hehee...


No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...