March 7, 2012

Pergi Kuching - Day 2

Hari kedua ni, pas sarapan aku trus pegi ofis kat Kuching..de keta pejabat amek..so, aku turun breakfast sorang2 tinggalkan sweethearts tido nyenyak..jetlag ke? hehee...aku duk buat keje kat ofis tu pulun2 beramai2...ada banyak benda kena buat dalam tempoh masa yang sedikit..disebabkan kami sangat bersungguh2 dan fokus, maka kami dapat siapkan semua keje tu dalam tempoh 1 hari je...kalau ikut jadual 2 hari..tapi sebab tak gerak2 pg mana2, maka jadi sehari je..tapi kami abes keje petang tu dah dekat kul 6.30ptg..Kuching dah gelap time tu ye..dah macam malam lak..hehe...pas settle semua, kami dihantar pulang..memasing muka dah macam bekerja 5 hari tanpa tido..haha..punya la nak nampakkan penat..


Sampai je hotel, tgk2 sweethearts dah de kat bawah tu..owh, lupa..kami ada makcik duk kat Kuching..ktrg panggil dia Atam...dia kawen ngan org Sarawak...menetap trus...rupa2nya time tu Atam dah sampai anta kereta untuk kami guna2...wpon letih, aku ikut dia ajak pg makan2 dulu sbb dia pon baru je abes keje...Kami makan kat restorang belakang hotel je..nama kedai tu Warong Nusantara..aku boleh plak selamba order Mi Kolok sedangkan xtau pebenda yang dikolokkan tue...hehee...bila dah sampai, dia macam maggi goreng (mee sedap) tu..ok,boleh terima dek tekak...


Ni Mi Kolok aku tu..


Laksa Sarawak Mr.MHR..dia pelik tgk laksa tu guna bihun..mujo rasa ok..

Pas makan, atam pon balik ngan paktam..dorang balik ke Bau..kira2 sejam gak dari Kuching...kami plak nek hotel bersiap sbb malamnya tu bos Kuching nak ajak dinner..janji dtg amek kat hotel kul 8.30 malam..so, dpt le aku baring dalam 20 minit..huhuu..letih weh...gambo dinner xde snap sbb badan dah rasa nak tumbang.. :)

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...