March 4, 2012

Bezanya adalah...

Aku baru sampai dari Kuching..rindu kat laptop sbb si kenit tu tak syok nak type2..on je laptop, trus nak share 1 benda..benda2 len semua nnt aku post ye..maaalllaammm sket.. :)

Waktu aku pg kedai nie, ya Rabbi..kemain ramai manusia...penuh ngan org sebok merasa je dah buat aku hampir pitam..jadi, beli 5 jenis, then calo...ni aku sampai2 je tadi, Mr.MHR sebuk suh potong (sbb kat Kuching dia tak masuk mana2 kedai kek lapis 'lantaran' menjaga Akeef lam keta)..jadi, aku potong2 le mana2 yang patut..alkisahnya...


taddaa...
rege sama, kedai lain2, size pon lain2 rupanya...



okeh...pasni, aku tak beli kat situ lagi..smlm aku cari kedai yg lagi 1 tu..tapi nampak cam tutup..malam tu baru tau rupa2nya tak tutup..jalan yang pg kedai tu je yang tutup..cehhh..oleh sebab hujan sangat lebat, xde la rezeki nampaknya..kek yang size besar sket ni, Atam kami yang beli kat Batu Kawa..sedap weh..mujo aku kirim 5 pek..hahaa..sian Atam hantar banyak2 kat airport tadik...


2 comments:

  1. Hikhikhikhik baru jadi entry ko ni. Ko try pakai fon yek? Wawawawawahhh.. Btw sodap nmpk nye cake nih. Haih

    ReplyDelete
  2. mmg sedap weh...misi menambah lemak...try hapdet guna ipad..hampesss....

    ReplyDelete

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...