September 20, 2011

Nasi Menambahkan Lemak

Korang dah dinner? aku dah..balik keje tadi, dlm kul 6.oo dh sampai umah, aku trus memasak..Mr.MHR pg men badminton jap..Aku memasak kat dapur sementara Akeef tgk his Babytv..Aku mmg terasa nak masak nasik lemak..selain mengenyangkan, ianya juga dpt membantu menambahkan lemak dengan pantas dan berkesan..hahaha...

Kul 7.30 td Mr.MHR dah sampai umah..pas dia selesai uruskan diri (huhuu..) kami pon duk la makan..ini FIRST time aku buat nasik lemak. Nasi ni resepi mak aku..aku tak bg resepi la eh..nasik lemak je pon..korang mesti lagi terer...jadi, seperti biasa, silalah menjamu mata...

Sebab aku rajin buat lauk, makan nasi lemak kami de lauk ayam goreng..itu sbb aku rajin..kalau aku malas, mesti dah siap rendang daging.. ;p

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...