September 10, 2011

Biskut Coklat Chips

Ni kuih raya yang aku buat sendiri..Biskut Coklat Chips..resepi busu aku bagi (dia attend class Chef Liza dulu2 sbb dia ni ada restoran)..Jadi, aku telah mengadun benda nie..Oleh kerana excited + malas, aku bancuh 2 ganda adunan tu sekaligus..

Nampak tak? waktu dia menggube macam nie, hati aku pon menggebu gak..huhuu..


Biskut ni memang sedap. Memang rasa mcm yang Amos tu..rupa tu bergantung kepada citarasa masing2...Aritu org datang raya, ada yang nak tempah utk raya tahun depan...hahaha...kalau aku tak beranak, aku tolong la bancuhkan dan korang bayar..kalau aku beranak raya tahun depan, kita pakat telan air liur la sampai kenyang ye..hehee...

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...