April 2, 2011

Pizza Hut Delivery - Lagik!!

Hehee..entry tajuk sama lagik...ha,kali ni tak hangen dah...nak tau nape? hahaa..

Aritu pas balik keje, kelaparan..macam biasa sbb lunch xde sapedek apa2..So, kul 6petang kelaparan la kan. Nak kuar, dah malas sbb dah sampai umah. Jadi?? call sudah...Aku nak gak makan pizza. gugel dulu dalam website PIZZA nih. usaha tangga kejayaan!!

Call gak..tapi time ni memang rezeki. Budak yang amek order tu nama dia Monica. b4 dia ckp panjang2, aku suh dia check dulu alamat aku ada dalam peta tak..dia kata, "ada kak.." ha, tak ke pelik. aritu call, budak yang amek order tu cakap takde..mmg dasar pemalas la tuh..

Pas 30 minit, pizza aku pon sampai..tarraa....

Aku order PHD Double Deals. 2 pizza harganya RM29.80 plus ngan mushroom soup utk Akeef RM3.50..so, totalnya RM32.30....

regular size nie..

Beef Pepperoni

The Supremo

yg bagusnya ttg PHD ni, xde delivery caj. Harga tu sume nett..so, kalau korang gugel website tu & pilih apa yg ada kat katalog, tulah rege yang korang kena bayar..xde plus2 dah.. :)



No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...