December 8, 2014

Naan Cheese Leleh

Semua orang sibuk upload gambo roti naan yang ada cheese meleleh2 tu..Seperti biasa, nafsu...Aku pon pergi la cari kedainya..1 ada kat Jalan TAR (berdepan dengan Maju Junction) lagi 1 ada kat belakang Hospital Colombia, Jalan Genting Kelang..Aku pergi tempat yang kedua tu..Hari Jumaat, malam, plus hujan renyai-renyai..


Cheese Naan
ginilah rupanya


Ayam Tandoori


Garlic Naan


Kari KOSONG


nilah rupa cheese yang meleleh2 tu
dorang guna mozarella
feeling2 makan pizza


total

Rasa okay la..takde la macam meletop2 sangat..huhuu...cuma aku macam terpinga2 bila tukang amek order tanya kari nak kari apa..aku cakap la kari biasa je..sebab dia ada la tawarkan macam2 jenis kari lain...dah makan naan plus ada ayam, aku minta je kari biasa. Sekali kari biasa pon dia caj RM1...aduhai..meniaga pentingkan untung sangat nampaknya..kalau orang tak order kuah, maknanya kena makan kesat2 tu ke? untung sikit2 dah la ye..yang selebih tu niat sedekah..kalau dah sampai ke kari kosong pon caj, nak pegi haji balik hari ke?

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...