August 3, 2014

Cintaku


Ini benda kesayangan aku
Dapat pada tahun 2004
Mak dengan Ayah bayarkan downpayment, bulan2 bayar sendiri
Masih cantik, menarik, kau memang da bomb


Tapi di tahun 2014
Yang bahagian dalaman macam-macam dah meragam
Bila masuk bab aircond, memang aku surrender
Nak ganti, banyak jugak kena tambah
Takut repair sana, sini pulak sakit
Jadi...
Ku relakan jiwa



hahaha..takyah nak bermonolog..tengkolok ada lah...aku memang buta seni punya orang..tak reti bermadah-madah..aku dah jual kereta ni..10 tahun aku guna..tapi kenapalah aircond jugak yang rosak..aku tak biasa panas..maklumlah, dari kecik duduk London...hahaha...kbai!!

No comments:

Post a Comment

Resepi Bergedil Kentang Mudah

Musim korban ni, mesti banyak dapat daging korban kan?. Sedap kalau dibuat sup. Gengkan pulak jadi bihun sup dengan sambal kicap..fuhhh...h...