August 3, 2014

Cintaku


Ini benda kesayangan aku
Dapat pada tahun 2004
Mak dengan Ayah bayarkan downpayment, bulan2 bayar sendiri
Masih cantik, menarik, kau memang da bomb


Tapi di tahun 2014
Yang bahagian dalaman macam-macam dah meragam
Bila masuk bab aircond, memang aku surrender
Nak ganti, banyak jugak kena tambah
Takut repair sana, sini pulak sakit
Jadi...
Ku relakan jiwa



hahaha..takyah nak bermonolog..tengkolok ada lah...aku memang buta seni punya orang..tak reti bermadah-madah..aku dah jual kereta ni..10 tahun aku guna..tapi kenapalah aircond jugak yang rosak..aku tak biasa panas..maklumlah, dari kecik duduk London...hahaha...kbai!!

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...