August 24, 2015

Ubat Kurus

Amboii..beria klik kalau cakap ubat kurus kan..hahaa...sekarang ni semua orang buat benda ni..siap ada yang meniaga lagik..aku try dulu untuk tekak sendiri..kalau aku kurus macam Che'Ta, aku jual pulak kay..haha..

Aku punya resepi namanya asal boleh dengan apa yang ada kat dapur..Orang beria letak strawberry, blueberries semua, aku cuma campak yoghurt MIX BERRIES..hah! Sape lagi banyak berry2? Hahaa..


Buah kurma tu kurma Nabi..didatangkan khas dari Mekah..harap2 berkat la niat makan sebab nak kurus nih..Ada kawan aku cakap "hidup untuk dinikmati bukan dibebani"... Nutella tu ujung sudu je aku taruk..bagi sedap la ooii..kang terkulat2 ko nak menelan.. Light light gitewww...

1 comment:

Resepi Bergedil Kentang Mudah

Musim korban ni, mesti banyak dapat daging korban kan?. Sedap kalau dibuat sup. Gengkan pulak jadi bihun sup dengan sambal kicap..fuhhh...h...