March 13, 2015

Aroi Thai Boat Noodle Cyberjaya

Tajuk je bagi gempak supaya korang baca..hahaha...kat Cyberjaya ada kedai makan yang ala2 kedai bot yang femes tu. Tapi nama dia Aroi Thai. Kedai belakang rumah je..Tapi dari sehari ke sehari tukar plan. Bila dah sampai, mesti pergi masuk kedai lain. Last2, pergi jugak. Aku ada la membaca kat blog2 orang yang portion benda ni kecik je. Almaklum, harga pon RM1.90 je kan..Jadi, samapi2 je aku terus order mi sup tu 6 mangkuk. Kena marah dengan Mr.MHR. Dia kata gila ke apa sampai 6 mangkuk beli misop..hahaa...aku cakap la "lapar..." Sekalik bila sampai makanan, dia gelak sorang2 cakap "patutlah order sampai 6 mangkuk..hehee..


aku memang peminat setia teh ais
tgk kaler macam teh ais kat Kelantan yang mengancam2 tu
tapi rasa dia lain sikit
maybe sebab teh yang dia guna kot..sekole dia bagi ko..


penambah perisa ni memang ada je atas meja
kalau2 nak extra feel, boleh la add


semua benda pon 1.90 ye
ayam ni seketul pon 1.90..kalau ko order 5 ketul, 5 mangkuk la sampai..dorang takkan asingkan


ni yang aku order
semua pon aku yang order
Mr.MHR akur sahaja bab2 order makanan..hehe..


Mi sup dia ada 3 jenis tau
Chicken Noodle, Beef Noodle & Tomyam Noodle
setelah dikaji dan dibelek, beef dengan tomyam tu sedap
kalau chicken tu, sup dia tak berapa mari! hehe..
maybe untuk anak2 boleh la kot..


ni total mangkuk yang kitorang makan
takde la extreme sangat kan?
ada orang aku tgk, sorang je sampai 6 mangkuk...bela hantu raya agaknya...haha..

Alamat dia kalau korang nak try, cari Shaftburry Square Cyberjaya. Kedai dia sederet Maybank..Sebelah SpeedMart 99 tu..servis sangat laju!

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...