July 27, 2015

Asam Pedas Ayam

Aku dulu belajar banyak tempat..Walaupon bukan anak tentera tai ada gak rezeki pergi banyak tempat jumpa ramai orang..Waktu belajar diploma kat Shah Alam, aku selalu ikut kawan2 balik kampung dorang..Saje berjalan gamaknya..aku pernah ikut kawan antu aku balik Felda Linggiu Kota Tinggi..suka ikut sebab tahap speaker mak dia sama ngan mak aku..dia selamba jerit kat aku kalau asek membuta sama volume ngan jerit kat anak2 dia..so aku mmg tak segan langsung..ko paham2 jelah, duk asrama ni kalau balik umah mesti membuta je kejenya...

Setiap kali pg sana, mak dia ni mesti masak Asam Pedas Untuk Dia untuk dia kat aku...hahaa...


Aku memang banyak nama panggilan..Setiap tmpt belajar @ keje, panggilan mmg lain2...ni wasap dalam grup yang baru diwujudkan time raya aritu..grup geng2 diploma...

Pas baca, terus rasa nk pg Kota Tinggi time2 tu gak...tapi takde makna laki aku nak layan...terpaksa aku godek sendiri...



Ni gambo kuah tengah menggelegak..first time hokay aku try..aku lebur je bahan2....Wasap balik gambo ni kat kawan aku, mak dia kata lulus!!

Selamat menjamu mata :)

No comments:

Post a Comment

Resepi Bergedil Kentang Mudah

Musim korban ni, mesti banyak dapat daging korban kan?. Sedap kalau dibuat sup. Gengkan pulak jadi bihun sup dengan sambal kicap..fuhhh...h...