February 1, 2016

Murtabak Cheese Johor Bahru

Kalau pergi Johor Bahru, mesti kena carik murtabak ni hokay....lokasi dia dekat Kampung Kurnia. Korang waze sahaj Murtabak Majib Kampung Kurnia, gerenti sampai. Aku dulu first time sampai, aku perasan ada sekolah dengan padang bertentangan dengan kedai ni.. Jadi lepas2 tu, hakak dah pro nak carik..hehe..



Kitorang sampai aritu dah pukul 5 petang plus hujan manja2.. dalam blog2 ramai cakap tutup pukul 5..aku macam dah nak frust tengok jam dah kul 5 petang...hehe..sekali tengok, ada lagik.



Ni Special Cheese Daging
harga dia agakkkk jugak le..
dalam RM18 macam tu..aku lupa..tapi gitulah harga dia..



ni Chicken pulak..

Aku tapau dua keping...minum petang sekali jalan makan malam..
dalam bilik hotel je..malas keluar walaupon duduk KSL yang segala benda ada jual tu..

Okay, silalah try!! :)

No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...