April 3, 2013

Padi House @ Putrajaya


Mari jamu mata...

Semalam pg lunch date ngan Mr.MHR...hahaa...datang sama2, balik sama2, lagi nak date bagai..puuii... ala, bagi can la kan... asek pg tapau nasi kat cafe sensorang pastu makan kat tempat duduk masing2 sorang2 jugak... smlm dpt la makan berdua2an... Mr.MHR de exam kat UNITEN nun..kul 12.30 dia sms ckp ajak pg lunch kat Presint 16.. sampai2 je kat ofis aku nie, dah kul 1.. malas nak pg P16 so trus ajak pg makan kat melenggang lenggang padi huma..hahaa.. sebelah round about je kedai nie..lokasi padi house ni kat bangunan Galeria PJH..berdepan ngan Wisma Tani..area Presint 4 ye..nampak Menara KBS hah, sebelah tu je..boleh paham ka.....

Sampai je trus duduk..dikabarkan kat sini full house time rehat ye.. maklumlah de berbelas menara kat sekelilingnya... maknanya ramai le orang... so,jangan heran le kalau penuh..okay, untuk lunch dia offer set.. aku pon sebab xtau pebende plus dah lapar, aku pilih je set yang ada kat situ...




ni soup of the day kot..chicken soup


 
saje buh gambo besau besau



tajuk dia
Cincinnati Fine Way
*cheese baked beef pasta*

3 benda ni aku punya set
rege dia RM15.90 satu set




boifren aku xmo makan set
dia order Padi House Chicken Chop Rice
RM 9.90
tapi order ice lemon tea sama macam aku gak

 

kat pintu masuk dia ada display rack tuk cakes nie..nampak menyelerakan sebab home made katanya..actually bukan home made kan? kena letak cafe made..hehee..sebab tak tertahan godaan, aku ter order gak benda alah nie..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
.


 


 kbai..... :)


No comments:

Post a Comment

BERUBAH

Sejak munculnya pelbagai platform medsos ni, platform ni paling sendu. Mungkin kita dah dilatih jadi malas nak menaip. Kita lebih suka berca...